این کتاب به جدیدترین تکنولوژی ها در زمینه های بازاریابی مکانی می پردازد و در مورد اجزاء مختلفی که جغرافیای بازار را تشکیل می دهند بحث می کند.
تقاضای مشتری با توجه به موقعیت تفاوت دارد و می توان آن را با توجه به درآمد، تعداد خانوار، الگوهای هزینه و شیوه زندگی اندازه گیری کرد. زنجیره تامین نیز به موقعیت مکانی وابسته است، چرا که قیمت ها، خدمات، محصولات و مغازه ها به موقعیت جغرافیایی وابسته هستند، و این در حالی است که تفاوت بین عرضه و تقاضا برای اهل تجارت اهمیت ویژه ای دارد.
این کتاب همچنین چگونگی استفاده و کمک تکنیک های جغرافیایی به حل مشکلات بازاریابی را پوشش می دهد و فصول آن توسط افرادی با تجربه گسترده در این حوزه نوشته شده است. با توجه به اینکه برای شرکت ها ضروری است که بازاریابی خود را به درستی نسبت به مخاطبان هدف خود هدایت کنند، خواندن این کتاب برای افراد دست اندرکار در این حوزه بسیار مفید خواهد بود.
نام کتاب: Geomarketing Methods and Strategies in Spatial Marketing
نویسنده: Gérard Cliquet
ناشر: Wiley-ISTE
چاپ: 2006
تعداد صفحات: 329
زبان: انگلیسی
رمز: gistech.ir
حجم: 4.94 مگابایت
دانلود “Geomarketing” Geomarketing.rar – Downloaded 2071 times – 5 MB