کتاب GIS تجاری (GeoBusiness): نقش GIS در سازمان های دیجیتال

بهره برداری از مزایای سیستم های اطلاعات جغرافیایی در عرصه تجارت و کسب و کار
روزگاری استفاده از GIS منحصر به کارتوگراف ها و دیگر متخصصان مربوط می شد، اما امروزه سیستم های اطلاعات جغرافیایی (GIS) به طور فزاینده ای توسط جامعه تجاری و کسب و کار به کار گرفته می شود. خدمات مکان-محور (Location-based services) ، مدیریت زنجیره تامین ، مدیریت تجهیزات در عرصه توزیع ، بازاریابی و تبلیغ جغرافیایی، و وب مکانی برخی از برنامه های کاربردی در حوزه تجارت و کسب و کار هست که از اصول GIS بهره می برند.
کتاب “ GIS تجاری (GeoBusiness): نقش GIS در سازمان های دیجیتال” به طور خاص برای اهل تجارت و کسب و کارهای اقتصادی نوشته شده است و برای اولین بار پوشش جامعی از برنامه های کاربردی GIS در فضای کسب و کار و محیط های سازمانی ارائه می دهد. این کتاب پا را از تمرکز صرف برروی مسائل جغرافیایی فراتر گذاشته ، و GIS را در زمینه سیستم های اطلاعاتی کسب و کار و بقیه زیر رشته های مربوطه مانند تدارکات، بازاریابی ، امور مالی و مدیریت استراتژیک بحث میکند. از منظر سازمانی، این کتاب مزایای استفاده از سیستم های سازمانی موجود که با قابلیت های مکانی تلفیق شده اند را بحث می کند و با تحلیل دقیق مطالعات موردی از بیست شرکت، از جمله شرکت Baystate ، شرکت Chico’s ، شرکت Kaiser Permanente ، شرکت تبلیغاتی لامار (Lamar) ، شرکت Rand McNally ، شرکت Southern Company ، Sears Roebuck ، و شرکت Sperry Van Ness نشان میدهد که چگونه می توان GIS را در دنیای واقعی به کار گرفت و از آن سود جست.

در این کتاب، شما خواهید دانست که :

  • GIS چیست و چگونه می توان آن را با زیرساخت اطلاعاتی موجود در سازمان شما تلفیق کرد.
  • چگونه GIS در به بهبود کسب و کار کمک می کند، و چگونه می توانید همان تکنیک ها را در صنعت و یا سازمان خود اعمال کنید.
  • گسترش نقش GIS و فن آوری های فضایی در محیط های وب و تلفن همراه .
  • مسائل اخلاقی ، حقوقی و امنیتی مربوط به فن آوری های خاص
  • چگونگی انجام تحلیل هزینه / سود و تجزیه و تحلیل ROI برای سیستم GIS شما.

کتاب Geo-Business که ریشه در IT و تجارت دارد ، به شما نشان خواهد داد که چگونه افزودن قابلیت های مکانی به سیستم های IT شما، به شما یک مزیت منحصر به فرد در مقابل رقبای خود در بازار داده، و باعث حفظ مشتریان ، رشد کسب و کار شما ، تصمیم گیری بهتر ، توسعه محصولات و خدمات جدید ، و بهینه سازی گردش کار شما می شود .

مزیت های کتاب

  • تنها کتاب موجود که به ارائه مزایای استفاده از تحلیل های مکانی در سیستم های سازمانی موجود از منظر سازمانی می پردازد .
  • شامل مقدمه ای بر GIS و چگونگی تلفیق آن بازیرساخت اطلاعات موجود در سازمان .
  • مطالعات موردی متعددی ازدنیای واقعی در مورد نحوه بهبود کسب و کار توسط GIS، و نحوه استفاده خواننده از تکنیک های مشابه و اعمال آن در صنعت و یا سازمان خود .
  • شامل بحث هایی در مورد آنالیز هزینه / سود برای سیستم های GIS ، و آنالیز ROI .
  • بحث از فن آوری عمدتا در سطح بررسی نگه داشته شده است ، و بسیاری از شالوده های فنی و نظری از GIS و به کتاب های تخصصی محول شده است.

نام کتاب: Geo-Business: GIS in the Digital Organization

نویسنده: James B. Pick

ناشر: Wiley

چاپ: 2008

تعداد صفحات: 414

زبان: انگلیسی

رمز: gistech.ir

حجم: 3.73 مگ

دانلود “GEO-BUSINESS GIS IN THE DIGITAL ORGANIZATION” GEO-BUSINESS GIS IN THE DIGITAL ORGANIZATION.rar – Downloaded 1062 times – 4 MB

Специально для наших партнеров, мы подготовили и собрали в одном месте множество полезных материалов, Студия Topodin, g руководство игрой

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *